BISPEBJERGVEJ 53, 2400 KBH NV

TEL.: 3584 1879

post@skuespillerforeningen.dk

Huset

Skuespillerforeningens Hus er opført i 1926/27 og rummer 15 lejligheder af forskellig indretning og størrelse fra ca. 60 – 100 m2. De mindre lejligheder tildeles enlige, de større fortrinsvis par.

Til huset hører en dejlig rosenhave, som ligger helt ugenert bag huset. Her kan man hygge sig, drikke kaffe, spise, grille eller blot slikke sol. I forhaven står flagstangen, hvorfra der flages, når en af husets beboere har fødselsdag. Her er også opstillet borde således, at man f.eks. kan indtage sin morgen-/formiddagskaffe her eller blot sidde og få en sludder.

Af øvrige faciliteter kan nævnes vaskeri med vaskemaskine og tørretumbler, tørrerum, aflåst cykelskur og solterrasse.

Seneste skud på stammen er et lille fitness-center, som beboerne har indrettet i kælderen, og som er ualmindelig velbesøgt.

Lejlighederne er forbeholdt foreningens medlemmer – især ældre. Såfremt man er interesseret i en lejlighed, sender man blot et lille brev til kontoret, hvorefter man indgår i gruppen af ansøgere.

Aktuel husleje:

Bispebjergvej 55, st.   –   kr. 2.397,41
Bispebjergvej 55, 1.    –   kr. 2.565,31
Bispebjergvej 57, st.   –   kr. 2.610,04
Bispebjergvej 57, 1.    –   kr. 2.613,04

Peter Rørdams Vej 24, st. th. –  kr. 3.758,15
Peter Rørdams Vej 24, 1. th.  –  kr. 3.754,15
Peter Rørdams Vej 24, 2.       –   kr. 4.008,24
Peter Rørdams Vej 26, st. th. –  kr. 3.832,61
Peter Rørdams Vej 26, st. tv. –  kr. 3.481,06
Peter Rørdams Vej 26, 1. th. –   kr. 3.836,61
Peter Rørdams Vej 26, 2.      –   kr. 3.664,69
Peter Rørdams Vej 28, 1. tv. –   kr. 2.885,14
Peter Rørdams Vej 28, 2.tv.  –  kr. 3.557,51

Hertil kommer et månedligt beløb i A/C varme og A/C vand.

Gæstelejlighed

Foreningens gæstelejlighed er meget populær. Det er en et-værelses lejlighed med et dejligt badeværelse og et stort køkken. Den lejes ud til f.eks. gæsteinstruktører, skuespillere og andre med tilknytning til teaterfaget. Prisen for at leje lejligheden er 5.000 kr. pr. måned / 1.500 kr. pr. uge inkl. varme, el og vand. Der er TV samt trådløs internetforbindelse, ligesom der er vaskeri i ejendommen.

Lejligheden er udlejet i følgende perioder:

2021:

12.06.2021 – 03.07.2021

14.07.2021 – 15.08.2021

16.08.2021 – 31.10.2021

08.11.2021 – 31.12.2021

2022:

01.01.2022 – 13.02.2022

men vi modtager gerne henvendelser med henblik på fremtidige udlejninger.